Tredje advent


Idag ska man alltså tända tre ljus i ljusstaken. Jag som inte ens har en sådan ljusstake. Men vi får ha mysigt iaf. Jag har sovit länge idag, hade nog kunnat sova ännu längre, men då kommer jag inte kunna sova ikväll. Min natt på jobbet inatt var rätt lugn för att vara en lördag. Väldigt skönt.
Idag ska jag tvätta, åka och träna med Joanna. Vi ska gå på två pass och jag tror att jag  kommer få mycket träningsverk! Och Jensen min ska åka iväg och kolla på fotboll, så jag får äta själv idag.
Jag sitter och tänker på att nästa söndag är vi i H-sand och då är det imorgon julafton är. Helt galet vad tiden går fort.

Jag har ju sagt att jag skulle lägga upp bilder sen jag, Elin och Louise hade vår myskväll, såhär kommer det.






Igår va ju mamma och Kajsa en sväng hit. Jag mötte upp de på stan och jag köpte de sista julklapparna. Så nu är jag äntligen klar. Mamma och Kajsa handlade en hel del de också och sen åkte vi hem till mig och åt mat och drack glögg. Det är roligt att få besök!

Neä, nu måste jag sortera tvätt..

Postat av: Elin

Väldigt fina bilder! Haha :)

2007-12-18 @ 14:40:11
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: Joanna

Vilka fina bilder gumman...
Gott med Pizza :)

Jo, tack..
D känns fort. i kroppen som sagt,
fast lite bättre idag för min del iaf.

Du får gärna komma förbi nån dag
och säga God Jul som sagt,
om du har tid.

Pusss!

2007-12-19 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback