Mitt hår


Nu är jag så ledsen. Jag har aldrig gråtit så mycket över mitt hår som nu. Jag fattar inte hur dålig man kan vara som frisör. Jag sa att jag ville toppa mig och fixa till luggen. Jävla faans frisören har klippt mig hur mycket som helst, hur kort som helst där bak och luggen är alldeles sne. Ska man se ut så?! ÅÅÅH! Jag vet inte hur jag ska tänka. Det kommer ju växa ut, men mitt hår växer ju så sakta. Jag är så arg. Och så förbannad på hur jväla usel hon var som klippte mig. Man ska aldrig byta frisör. Aldrig mera. Jag såg när hon klippte mig att hon inte kunde klippa och jag hade bara lust att skrika rätt ut att hon inte fick röra mitt hår mer. Och det är så tunt nu också, jag bad henne tunna ut luggen, men inte hela håret. Jag har aldrig haft den här onda känslan mot en frisör någon gång, men nu är jag så jävla arg. Och inte känns det som jag kan gå tillbaka heller, för jag vill ju inte klippa ännu kortare. Det skulle väl vara för luggen då, men nu har jag försökt klippa till den själv. Och idag när jag vaknade stod allt hår åt alla håll. För när mitt självfall gör som det vill och håret är för kort.. då kan jag knappt styra det, även fast jag har 10 kilo hårspray i det. Fy fan. Jag är så ARG! Jag önskar att det var måndag igen och att jag aldrig gick dit.

Postat av: Anonym

Vart klippte du dej?

2007-12-07 @ 15:37:00
Postat av: Anonym

på attityd..

2007-12-07 @ 15:37:38
Postat av: Johanna

Åh, vad arg man skulle bli, förstår dig verkligen! Men du får tänka att det växer ju iaf ut igen!

2007-12-08 @ 12:03:30
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se
Postat av: Joanna

Förstår att du är jättearg!
Om jag vore du så skulle jag
gå dit och kräva pengarna
tillbaka och gå till en annan
"duktigare" frisör som kan
rätta till det åt dig!
Det har du all rätt att göra!
Du har mitt support.
Puss sötnos.

2007-12-08 @ 20:47:49
Postat av: frida östman

jag tyckte du såg ut son vanligt om jag få va ärlig!! hejdå från frida:)

2007-12-11 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback