Grattis Min kära Pappa 50 år idag


Grattis Grattis kära pappa på din födelsedag! Är upp med tuppen klockan sju idag och vi stökar på. Allt ska ju ordnas inför kalaset! Snart ska jag och mamma åka till Ström och hämta ännu en tårta. Vi åkte dit igår och hämtade en jättefin och sääkert smarrig smörgåstårta. Och vi for även en sväng till Gubbhögen och hämtade en häftig skapelse. Jag har ordnat så att pappa skulle få en speciell tårta :)

image586


image587


Vi har även gjort mammas jacka redo inför ett biker kalas!

image588

Julbilder får komma en annan dag, men jag måste få visa vilka fina fiskar Jens och Pappa fick på juldagen när de fiskade. Jens hade fått ett fiskekort på Bollstjärna av mamma och pappa i julklapp.

image589


Grattis Pappa, igen!
Hoppas du får världens bästa födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback