Göralöslista


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, varje dag!
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar och ABC vitaminer, för barn.
Vad åt du senast?
Grillat oxfiléspett av svensk oxfilé på
spegel av pepparsås och bearnaisesås,
grönsallad och friterad klyftpotatis.
Åt på Simon & Viktor idag.
Har du fått någon komplimang i dag?
Ja, att jag är världens bästa och att jag har fin röst.
Har du varit med i en rättegång?
Nja, jag har tittat på!
Är du polare med grannarna?
Inte polare direkt, men jag pratar lite med de iaf.
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige och Usa
Senaste piercingen?
I näsan, men den tar jag ur då och då, tycker ibland att jag är för gammal för det.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
I måndags, när vi åkte hem från H-sand.
Gay?
Nix.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Ja usch!
Har du något husdjur?
Nej, men min mamma och pappa har 2 sötisar.
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej, men när jag var i Usa blev min familjs hus täckt av en massa toapapper.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Karin, ....., ..... och ....
Hur bra är din syn?
Jag har haft jättebra syn, men tyvärr börjar den bli sämre.
Har du varit på ett party?
Ja.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Åh, nej.
Har du varit utomlands?
Ja.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Hm.. alla har varit lika fina.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Kanske lite..
Var är dina syskon just nu?
Frösön och Strömsund
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag drömde att jag smet in i ett hus och rånade och sköt en massa folk..
Vem ringde dig senast?
Jens
Vilken tid gick du upp i morse?
13.45
Vad ska du göra i helgen?
Åka hem till Rossön och vara hundvakt, för mamma och pappa ska till Tallin.
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Hej Hjärtat! åh gissa va ja gjorde i Lördags, jo tog m mej  en supersöt kille hem från krogen;)Haha.. Åh ja hoppas på att vi ska gå på Date i veckan;)LovePÖSS
När var du riktigt sjuk senast?
I våras när jag får den årliga rethostan..
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Kändis och kändis.. förra lördagen på Ikea, Sonja Aldén.
Vad finns i din bakficka?
Ingenting
Har du färgade linser?
Nej.
Vad gjorde du klockan två i natt?
Jobbade!
Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar.
Vad ska du göra efter det här?
Jobba vidare och hoppas på att det blir en lugn natt.

Postat av: Joanna

Tack själv gumman..
Har en "djävulsk" träningsvärk..
(om man nu får uttrycka sig så).
Fast imorn blir det nya tag,
Afro som står på schemat!
Det ser jag verkligen fram emot! ;)
Vi råkes imåra.
Krameikram/J

2007-12-03 @ 19:53:55
Postat av: Joanna

Hej sötis.
Ingen fara!
Vi kan ta Afro-passet nästa vecka som sagt.
Det var inget Afro idag, utan Streetdance, men det var askul.

Hoppas du har det bra i Rossön.
Hörs imorn.
Pussss!

2007-12-04 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback