Glögg och massa mys


Mums vad gott det är med glögg och pepparkakor. Här på jobbet har de ordnat så mysigt för oss, flera flaskor glögg, burkar med pepparkakor och gröt. Jag njuter. Och äter.

Igår eller i torsdag var jag och Louise bjudna hem till Elin på middag. Vi fick kesopizza. Mycket gott. Och roligt hade vi också, för att vi bytte julklappar. Elin och Louise hade varit seriösa och jag nästan skämdes för det jag hade köpt. Elin fick saft och silverkulor. Louise fick råttfällor och sköljmedel. Jag kanske ska berätta att vi begränsade oss till 50 kronor per person. Och jag orkade inte åka in på stan i torsdags, så Konsum var min räddning. Vi knäppte jätteroliga kort, men eftersom jag är på jobbet kommer det senare.

Jag har hittat en väldigt rolig grej som kommer påverka min tillgänglighet inatt. Kolla in det här.

http://www.ahlens.se/heminredning/ och klicka sedan på julmys i vardagsrummet och vänta...

Imorgon och eller idag kommer mamma och Kajsa in till stan. Jag ska sova lite först, sen ska jag in och handla de sista julklapparna. Ikväll ska jag bara mysa med Jensen och våra ljus.

Postat av: Anna

Men vad fick du då??:-)

2007-12-15 @ 06:44:21
URL: http://sambomammastudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback