Utmaning


Jag har blivit utmanad av Elin..


Regler:
  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

1. Jag är väldigt pedant, måste alltid rätta till saker eller ställa de på sin rätta plats
2. Ett måste är att smörja in läpparna med lypsyl efter jag borstat tänderna, annars svider det
3. Om jag tar en godis äter jag upp allt eller tills jag nästan kräks
4. Jag somnar så fort jag lägger mig i sängen och pratar i sömnen ganska ofta
5. Kan inte gå på stan utan att köpa något
6. Jag har ett stort intresse av att sy och sticka
7. Dålig på att svara i telefon
8. Jag pillar alltid i Jens hår och om jag inte får, pillar jag i mitt eget


Jag utmanar: Joppe, Johanna, Anna O, Anna J, Petra, Joanna, Anna N och Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback